Splošni pogoji

Splošni pogoji
 
Predmet urejanja
Splošni pogoji določajo pogoje uporabe in obseg storitev elektronskega poslovanja družbe Akus d.o.o., Ob ribniku 24, 2000 Maribor  (Matična številka:  7227787000  ID za DDV:  SI81328605) kot upravljalca spletnega mesta www.goblin.si, ter pravice in obveznosti uporabnika spletne strani in ponudnika storitev e-poslovnaja, urejajo pa tudi poslovni odnos med družbo Akus d.o.o.(v nadaljevanju prodajalcem) in kupcem.
 
Veljavnost splošnih pogojev
Določbe splošnih pogojev veljajo za vse storitve elektronskega poslovanja in dopolnjujejo določbe veljavne zakonodaje, ki urejajo področje varstva potrošnikov, področje varstva osebnih podatkov ter drugih področij, ki se nanašajo na elektronsko poslovanje družbe.
 
Prodajalec ima pravico do dopolnjevanja in spreminjanja teh splošnih pogojev. Vsaka sprememba postane veljavna od trenutka, ko je objavljena na spletni strani www.goblin.si. Šteje se, da se uporabnik strinja s spremembami in dopolnitvami, v kolikor po objavi sprememb nadaljuje z uporabo elektronskih storitev, zavezujejo pa ga tisti splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oprave nakupa (v trenutku oddaje naročila).
 
Delovanje in vsebina spletne strani www.goblin.si
Upravljavec bo pri urejanju spletnega mesta skušal zagotavljati ažurnost in točnost podatkov vsebovanih na teh straneh (identiteta podjetja, kontaktni naslovi, bistvene značilnosti blaga, cena in dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve naročila oziroma storitev, način plačila in dostave, veljavnost ponudbe, reklamacijski postopek).
 
Upravljavec se pri urejanju spletnega mesta po najboljših močeh trudi, da so vse storitve na voljo 24 ur na dan 7 dni v tednu, vendar ne jamči da bodo elektronske storitve delovale brez prekinitev, brez problemov, brez pomot ali napak, prav tako tudi ne jamči za uspešnost uporabe teh storitev.
 
Upravljavec pri objavi prodajnih izdelkov ponuja tudi fotografije, ki so simbolične narave in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
 
Upravljalec si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni vsebino svojih spletnih strani ali spremeni posamezne parametre storitev ali storitve ukine brez predhodnega opozoril, odpove ali začasno prepreči dostop in uporabo storitev, ki se nahajajo na spletnem mestu www.goblin.si zaradi kršenja teh splošnih pogojev ali veljavnih predpisov ali kakršnegakoli drugega ravnanja, za katerega družba meni, da je nezakonit oziroma škodljiv do tretjih oseb ali za delovanje storitev. Za izražena mnenja, ki jih o artiklih napišejo obiskovalci www.goblin.si ne odgovarja.
Nekatere spletne povezave na www.goblin.si vodijo tudi na druge spletne strani, ki jih ne upravlja družba Akus d.o.o. in tudi ne preverja njihove vsebine. Družba navaja te povezave zgolj kot informacijo uporabnikom in takšne povezave ne predstavljajo uradne ponudbe ali odobravanja izdelkov, storitev ali informacij ter tudi ne pomenijo nobenih povezav med družbo Akus d.o.o. in med upravljavci teh povezanih spletnih strani.
 
Varstvo osebnih podatkov
Uporabnik je dolžan upravljavcu posredovati resnične in točne osebne podatke, o morebitnih spremembah pa ga je dolžan redno obveščati. Šteje se, da s posredovanjem svojih osebnih podatkov potrjuje njihovo pravilnost.
 
Več o  pravicah v zvezi z obdelavo osebnih podatkov v Varovanju vaših osebnih podatkov (klikni na besedilo) (vstavi poglavje).
 
Način poslovanja in komuniciranje
Na spletnem mestu goblin.si lahko nakup opravite kot fizična ali pravna oseba. Za poslovne uporabnike se ne uporabljajo določbe teh splošnih pogojev, ki zadevajo pravice in obveznosti namenjenim izključno potrošnikom.
 
Goblin.si bo z uporabnikom stopil v stik s sredstvi komuniciranja na daljavo, le če ta temu ne bo izrecno nasprotoval oziroma, če se bo uporabnik s tem vnaprej strinjal. Pri tem bodo elektronska komercialna sporočila jasno označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, pogoji za sprejem posebnih ponudb (popusti, promocije ipd.) bodo nedvoumno označeni, hkrati pa bo jasno predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
 
Za preverjanje podatkov z namenom izvršitve nakupa pa lahko goblin.si kupca tudi pokliče na njegovo kontaktno tel.št.
 
Vaš obisk na spletni strani www.goblin.si
Obiskovalcem se za brskanje po strani www.goblin.si ni potrebno registrirati ali prijaviti. Registracija za nakup ni potrebna, omogoča pa kupcu boljše sledenje ter spremljanje  nakupov in seznamov želja.  
 
Vsakemu obiskovalcu se pri obisku spletne strani samodejno prenese t.i. sejni piškotek, ki se uporablja za shranjevanje začasnih informacij, t.j. za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice in ne vsebuje informacije o uporabniku. Piškotek se samodejno izbriše, ko zaključite s sejo brskanja po spletni strani. V primeru registracije ali nakupa, se prenesejo še ostali nujno potrebni piškotki ter tudi drugi piškotki, če z njimi soglašate. Več o piškotkih na tej povezavi (vstavi povezavo).
 
Kako postanete uporabnik?
Obiskovalec spletnega mesta goblin.si s pridobitvijo uporabniškega računa in z dodelitvijo  uporabniškega imena in gesla, postane registriran uporabnik naše spletne trgovine. Uporabnik sme uporabljati storitve v svojem imenu in za svoj račun ter v imenu in za račun tistih poslovnih subjektov, za katere ima v skladu z veljavnimi predpisi pooblastilo ali drugo pravno podlago za tako poslovno povezavo ali predstavljanje oziroma zastopanje. Mladoletne osebe so pred nakupom izdelka dolžne pridobiti soglasje staršev oziroma skrbnikov.
 
Uporabnik lahko po lastni presoji in skladno z navodili odpove uporabo elektronskih storitev (odpoved registracije) ter zahteva izbris uporabniškega imena in drugih podatkov, shranjenih za potrebe dostopa do teh podatkov.
 
Kako ustvarite uporabniški račun?
 
Uporabnik ustvari uporabniški račun tako, da z izborom rubrike (»Registriraj se«), v pojavno okno vnese vse zahtevane podatke, ki so potrebni za registracijo. S potrditvijo registracije se mu na vnesen elektronski naslov posredujejo podatki za prijavo v spletno trgovino (uporabniško ime in geslo), s katerim se uporabnika ob prijavi identificira.
 
Uporabniško ime je elektronski poštni naslov uporabnika, geslo ki si ga uporabnik določi sam, pa lahko po uspešni prijavi tudi kadarkoli spremeni.
 
Prijava v račun (»Prijava«) se izvede z vnosom dodeljenega uporabniškega imena in gesla in se zahteva za identifikacijo že registriranega uporabnika. Prijava je pogoj za opravo nakupa.
 
Veljavnost ponudbe in cene
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba nenehno osvežuje, kar pomeni, da se ta spreminja pogosto in hitro. Zato se šteje, da sta ponudba in cena artikla do trenutka potrditve naročila zgolj informativna in nimata vnaprej določene veljavnosti.
V kolikor se zgodi, da se cena spremeni med obdelavo naročila oziroma izdelka ni na zalogi, se o tem nemudoma obvesti kupca, hkrati pa se mu omogoči takojšnji odstop od nakupa.
 
Cene vseh izdelkov so prikazane v EUR in vsebujejo DDV. Navedene cene na spletnem mestu www.goblin.si veljajo samo ob naročilu preko spleta in plačilu po predračunu ali po povzetju.
 
Podatek o strošku morebitne dostave in drugih morebitnih dajatev je kupcu na voljo pred oddajo naročila.
 
»Cena« je cena z davkom na dodano vrednost brez stroškov dostave, ki jo plača registriran kupec po odbitju morebitnega prihranka (v primeru akcije).
 
»Redna cena« je prejšnja cena z davkom na dodano vrednost brez stroškov dostave, ki je veljala pred odbitjem prihranka, izraženega v odstotkih.
 
 
Način plačila, prevzema ter stroški dostave
Na spletnem mestu www.goblin.si lahko naročeno blago plačate s plačilom preko spleta, po predračunu ali ob prevzemu pošiljke. Način plačila ter način prevzema ali dostave določite sami izmed navedenih možnostih v zavihku (»Dostava in plačilo«) od oddaji izdelkov v košarico, te pa lahko poljubno spreminjate vse do dokončne potrditve naročila.
 
 
Dostava na dom se izvaja s Pošto Slovenije z doplačilom (enotno za celotno Slovenijo) ali s kurirsko službo GLS z doplačilom. Dostava digitalnih vsebin se opravi po e-pošti in velja le za naročnine in CD ključe.
 
Strošek dostave se izračuna glede na težo artikla in je usklajen s tarifo Pošte Slovenije. Podatek o strošku dostave je kupcu na voljo pred oddajo naročila.
 
Na željo kupca lahko dostavo izvršimo tudi preko drugih ponudnikov tovrstnih storitev. Dostavo v tem primeru organizira kupec, stroški take poštnine pa niso zajeti v predračunu in tudi niso prikazani v izdelavi cene.
 
Za dostave izven Slovenije se zaračuna dostava po tarifi Pošte Slovenije d.o.o..
 
Prodajalec ne nosi odgovornosti za morebitne zamude s strani dostavljavca.
 
Kupec pa lahko naročilo prevzame tudi osebno v poslovalnici med delovnim časom, brez stroškov obdelave.
 
Kako opravite nakup?
Naročilo oddate s potrditvijo naročila, ki se nahaja v spletni košarici. Na vaš elektronski naslov boste prejeli potrdilo o prejetju naročila, ki ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema, ampak le obvestilo, da je sistem prejel naročilo. Po pregledu oddanega naročila boste prejeli še veljaven predračun za plačilo z informacijami o roku dostave.
 
Prodajna pogodba je sklenjena, ko kupec prejme uraden predračun in ga v roku 3 dni tudi plača oziroma v primeru plačila po povzetju takrat, ko prodajalec nedvomno ugotovi istovetnost kupca in pridobi soglasje za izvedbo odpreme blaga.
 
 
Podatki o naročilu se shranjujejo v elektronski obliki, uporabniku pa so dostopni v uporabniškem profilu (»Moj račun«).
 
V kolikor za naročeni izdelek niste prejeli računa ali potrdila po pošti, prek elektronske pošte ali skupaj z izdelkom, nas o tem nemudoma obvestite.
 
Goblin.si je dolžan izpolniti svojo obveznost iz prodajne pogodbe v roku 30 dni od sklenitve pogodbe, razen če se z uporabnikom nista dogovorila drugače.
 
Kdaj je naročilo odpremljeno ali pripravljeno na prevzem?
Ko je naročilo pripravljeno na prevzem ali je predano v dostavo se kupca o tem obvesti s sporočilom.
kako je če kupec blaga ne prevzame v roku?
Kako je z zamudo v dostavi?
 
Preklic naročila
Kupec lahko oddano naročilo prekliče tako da, po e-pošti posreduje sporočilo z zahtevo po preklicu naročila, ne plača izdanega uradnega predračuna v roku 3 dni od njegovega prejetja ali če ne odgovori na prejeto e-pošto s katero prodajalec preverja istovetnost osebe ki je opravila naročilo, kadar izbere plačilo po povzetju.
 
Zavrnitev naročila
Goblin.si lahko v času do izdaje obvestila o obdelavi naročila, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.
 
Če blago ni na razpolago ali niso izpolnjeni pogoji za opravo storitve se o tem kupca nemudoma obvesti, pri  čemer se mu vrnejo vsa predhodno opravljena plačila na enak način, kot če bi šlo za odstop od pogodbe.
 
Račun in spremni dokumenti
Kupec ob prevzemu blaga, poleg računa prejme še obrazec za vračilo blaga za primer odstopa od pogodbe ter vse potrebne spremne dokumente, kot tudi informacije opravici do odstopa od pogodbe ter o načinih in pogojih izvrševanja te pravice, podatke o servisni službi in veljavnih garancijskih pogojih.
 
Dobavni rok
Dobavni roki so navedeni v katalogu naše ponudbe ob vsakem artiklu.
Kupec je po elektronski pošti dodatno obveščen o roku dobave  za vsako naročilo, kot tudi o izdelkih, ki niso na zalogi.
 
Pregled in poškodbe pri transportu
Kupec je pri prevzemu pošiljke dolžan pregledati njeno vsebnost. V primeru fizičnih poškodb pošiljke, v primeru da manjka njena vsebina ali pošiljka kaže znake odprtja, je kupec dolžan celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) reklamirati pri dostavljavcu, ki je dolžan rešiti reklamacijo na svoje stroške, če se mu dokaže odgovornost.
 
Poškodovano pošiljko v nespremenjenem stanju odnesite na najbližjo pošto in izpolnite reklamacijski zapisnik – zapisnik o poškodovani pošiljki. O poškodbi pošiljke obvezno obvestite tudi naročniško službo goblin.si.
 
Pri osebnem prevzemu blaga je kupec dolžan izdelek pregledati in ugovarjati morebitnim napakam.
 
Kdaj lahko odstopite od pogodbe?
Potrošniku (fizični osebi, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti) pripada pravica, da v štirinajstih (14) dneh, šteto od prevzema blaga, brez navajanja razlogov, odstopi od pogodbe in vrne kupljeno blago brez kakršnihkoli stroškov, razen stroška vračila blaga.
 
Odstop od pogodbe naslovite na naslov sedeža prodajalca (Akus d.o.o., Ob ribniku 24, 2000 Maribor) ali po e-pošti: info@goblin.si, lahko z uporabo obrazca za vračilo blaga, ki ga prejmete z naročilom.
 
Za odstop od nakupa se prav tako šteje vrnitev blaga, če se le to vrne na sedež prodajalca pred iztekom 14-ih dnevnega roka za vračilo.
 
Prejeto blago, od katerega naročila ste odstopili, ste nam dolžni vrniti hkrati s sporočilom o odstopu ali pa najkasneje v roku štirinajst (14) dni po poslanem sporočilu o odstopu.
 
Enako velja tudi za odstop od pogodb, kadar gre za dobavo digitalne vsebine, ki se dobavi na materialnem nosilcu podatkov.
 
V kolikor pa se digitalna vsebina ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, začne odstopni rok (14 dni od prejema) teči z dnem sklenitve pogodbe.
 
V primeru odstopa od pogodbe digitalne vsebine, potrošnik ne sme uporabljati digitalne vsebine ali digitalne storitve in je ne sme dati na voljo tretjim osebam.
Goblin.si si v primeru odstopa od pogodbe pridržuje pravico preprečiti vsakršno nadaljnjo uporabo digitalne vsebine in sicer z onemogočenjem dostopa do digitalne vsebine ali z onemogočenjem potrošnikovega uporabniškega računa.
 
 
 
Kupec hkrati odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
 
Kakšne so vaše obveznosti pri odstopu od pogodbe in stroški povezani z odstopom?
Prejeto blago ste dolžni vrniti najkasneje v roku štirinajst (14) dni po poslanem sporočilu o odstopu, in sicer nepoškodovano in v nespremenjeni količini, blago mora biti nerabljeno, in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa in vsi ostali spremni dokumenti.
 
Do odstopa od pogodbe ste dolžni z blagom ravnati le na način, ki je nujno potreben za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, sicer lahko odgovarjate za zmanjšanje vrednosti blaga.
 
V tem času tudi sami nosite breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želite vrniti ali zamenjati, razen če je do tega prišlo brez vaše krivde.
 
Edin strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek vračila blaga ali digitalne vsebine.
 
Naše obveznosti pri odstopu od pogodbe
Če na vašo željo ni bila izvršena zamenjava blaga, vam vrnemo celotno kupnino takoj, ko je to mogoče, sicer pa najkasneje v roku štirinajstih (14-ih) dni od prejetja obvestila o odstopu od pogodbe. Če ni drugačnega dogovora, se prejeta plačila vrnejo potrošniku z uporabo enakega plačilnega sredstva, ki je bilo uporabljeno pri plačilu naročila.
 
Goblin.si si pridržuje pravico vračila kupnine vse do prejema blaga ali prejema dokazila o odpremi blaga s strani kupca. V primeru odstopa od pogodbe o dobavi digitalne vsebine pa si pridržuje pravico preprečiti vsakršno nadaljnjo uporabo digitalne vsebine in sicer z onemogočenjem dostopa do digitalne vsebine ali z onemogočenjem potrošnikovega uporabniškega računa.
 
Kdaj vam pravica do odstopa ne pripada?
V skladu z določbami veljavne potrošniške zakonodaje, kupec med drugim nima pravice odstopiti od pogodbe: o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;  o blagu, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam; o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe; o opravljanju storitve, ki potrošnika zavezuje k plačilu, če podjetje pogodbo v celoti izpolni, opravljanje storitve pa se je začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni; o dobavi zapečatenih avdio ali video posnetkov in računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat; pod zakonskimi pogoji v primeru dobave digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, če se je izvajanje začelo in kadar pogodba potrošnika zavezuje k plačilu.
 
Vračilo digitalnih izdelkov (naročnine, predplačniške kartice, igre) kadar so poslani po elektronski pošti, oziroma na listu papirja, kjer je koda izpostavljena, ni možno.
 
Prodajalec ne bo sprejel vrnjene pošiljke, če bodo pri njej vidni kakršnikoli znaki uporabe, zlasti kot:
  • Na zaprtih računalniških sistemih so inštalirani prednaloženi operacijski sistemi;
  • Komponente kažejo znake integriranja v druge sisteme (npr. da je so na takšni komponenti vidni znaki uporabe);
  • V primeru zapečatene opreme je pečatnik (npr. original nalepka) odlomljen ali poškodovan;
  • Odprta vsebina pri pokvarljivem materialu (npr. kartuše, razni papirji);
  • V primeru sprememb, prilagoditev ali izbrisa osnovnih nastavitev (npr. firmware, OS, bios);
  • Uporabljena koda za inštalacijo ali zagon v primeru programske opreme oziroma operacijskih sistemov;
  • V primeru mehanskih poškodb blaga;
  • Če je pri prenosniku baterija bila že uporabljena;
  • Če kupec vrnjenega blaga ni pravilno in primerno zaščitil za transport in bi lahko to povzročilo nadaljnje napake v delovanju opreme.
 
Garancija za brezhibno delovanje stvari
V skladu z zakonom je proizvajalec blaga dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje stvari, v kolikor gre za blago za katerega se mora izdati garancija. Kupec zahtevek iz garancije uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali pooblaščenem servisu.
 
Izdelek ima garancijo, če je tako navedeno v garancijskem listu ali na računi, ki se kupcu posreduje hkrati z izdelkom. Kupec bo v tem primeru prejel še navodila za sestavo ali uporabo ter seznam pooblaščenih servisov. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu ali pa na računu.
 
Objavljeni izdelki na spletnem mestu www.goblin.si imajo garancijo, če je ta zapisana ob artiklu, ki se objavlja, sicer pa v zvezi s tem kontaktirate našo naročniško službo, kjer boste dobili konkretne informacije o obstoju garancije pri posameznem izdelku.
 
Kako uveljavljate pravice iz garancije?
Proizvajalec mora na podlagi garancije, za blago, ki ne izpolnjuje specifikacij ali nima navedenih lastnosti, najprej zagotoviti odpravo napake najkasneje v skupno 30 dneh (rok se za dokončanje popravila sme podaljšati še za 15 dni) od prejema zahteve za odpravo napake, sicer mora izdelek zamenjati z enakim novim in brezhibnim izdelkom. V nasprotnem primeru lahko zahtevate vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine.
 
Proizvajalec je dolžan zagotoviti brezplačno popravilo in vzdrževanje izdelka ves čas enoletnega garancijskega roka, po preteku tega roka pa proti plačilu še vsaj tri leta.
 
Zahtevke iz naslova garancije kupec v garancijskem roku in pod garancijskimi pogoji naslovi na dajalca garancije ali pooblaščen servis.
 
Pisni zahtevek z natančnim opisom napake in priloženim blagom lahko naslovi tudi na sedež prodajalca, ki bo kupcu v roku 8 delovnih dni odgovoril na garancijski zahtevek, pri čemer je blago po zaključku garancijske obravnave, v kolikor ni drugačnega dogovora, dolžan prevzeti v roku 14 dni od poziva k prevzemu, in sicer na sedežu podjetja, oz. se mu vrne po pošti na naslov za dostavo, če je blago vrnil po tej poti. Če prodajalec ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo izdelek zaradi neupravičenega garancijskega zahtevka s pisnim obvestilom poslal nazaj na njegove stroške.
 
Kupec z odpravo napak ali nadomestitvijo izdelka nima nobenih stroškov.
 
Kdaj gre za neskladnost blaga in kakšne so vaše pravice?
V primeru, da naročen izdelek nima lastnosti in odlik, ki jih je prodajalec izrecno obljubil oziroma je prodajalec odpremil napačen izdelek (v napačni količini, v napačni barvi, ipd) ali se ta kako drugače razlikuje od naročila, lahko blago reklamirate s pisnim obvestilom, ki ga naslovite na našo naročniško službo.
 
Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga oz. v enem letu, če gre za rabljeno blago.
 
Skladnost blaga se preverja z drugim enakim brezhibnim izdelkom iste vrste z izjavami proizvajalca in navedbami na artiklu ter priloženih spremnih obvestilih.  
 
V primeru neskladnosti blaga mora kupec o tem nemudoma obvestiti prodajalca. Kupec sme uveljavljati jamčevalni zahtevek po  vrstnem redu, pri čemer sme najprej zahtevati:
 
  1. brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga (t.j. izbira lahko med popravilom ali zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom), vendar tega zahtevka nima, če je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
 
V primeru popravila ali zamenjave blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu. Prodajalec zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.
 
in šele nato:
  1. znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali pa s pisno izjavo odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, v primerih kadar:
  • prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga oz. je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga ker predstavlja nesorazmerne stroške;
  • neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
  • narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
  • prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.
 
Ne glede na navedene primere pa lahko odstopite od prodajne pogodbe in zahtevate vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.
 
V nobenem primeru pa od prodajne pogodbe odstop ni možen, če je neskladnost zgolj neznatna.
 
Kako uveljavljate reklamacijo zaradi neskladnosti blaga?
O neskladnosti ste nas dolžni obvesti v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.
 
Hkrati ste nam dolžni omogočiti pregled blaga, zato ga čimprej dostavite na sedež podjetja ali nam ga pošljite po e-pošti skupaj z obvestilom o neskladnosti in z natančnim opisom napake ter z vso dodatno opremo, kopijo računa ter garancijskim in servisnim listom oz. drugo spremno dokumentacijo. V primeru zamenjave blaga ali odstopa od pogodbe, vam blago vzamemo nazaj na lastne stroške.
 
V kolikor neskladnosti ne bomo ugotovili, vas bomo o tem obvestili v roku 8 delovnih dni od prejema vašega zahtevka ter artikel vrnili na vaše stroške (neupravičenost zahtevka).
 
Blago ste dolžni po zaključku garancijske obravnave, v kolikor ni drugačnega dogovora, prevzeti v roku 14 dni od poziva k prevzemu, in sicer na sedežu podjetja oz. vam ga vrnemo po pošti na naslov za dostavo, če ste blago vrnili po tej poti.
 
Neskladnost bomo odpravili brezplačno v roku, ki ni daljši od 30 dni. V primerih kadar narava in kompleksnost blaga to zahtevata, smemo rok za popravila ali zamenjavo podaljšati za čas, ki je potreben za njegovo dokončanje za največ 15 dni, pri čemer vas bomo pred potekom roka o razlogih in o številu dni za podaljšanje obvestili.
 
V primeru odstopa od prodajne pogodbe, vam vrnemo plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da ste blago poslali nazaj na naš naslov oz. v primeru sorazmernega znižanja kupnine najkasneje v osmih dneh po prejemu zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.
 
Podjetje Akus d.o.o. si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:
  • Če ima blago mehanske poškodbe na ohišju ali pa na komponentah;
  • Če blago ni bilo vrnjeno v orginalni embalaži;
  • Če kupec ne predloži kopijo računa;
  • Če je blago poslano na naš naslov z odkupnino;
  • Če je zaradi nepravilnega pakiranja in odpreme prišlo do mehanskih poškodb na artiklih ali povzročene kakršnekoli okvare;
  • Če k artiklom ni priložena vsa oprema, ki je bila stranki posredovana ob nakupu ter garancijski list;
  • Če je uničena nalepka o avtentičnosti certifikata za prednaložen operacijski sistem ali drugo priloženo programsko opremo;
  • Če so bili opravljeni kakršnikoli posegi odinštalcije priloženega operacijskega sistema;
 
Kdaj ne odgovarjamo za napake na blagu?
Prodajalec ne odgovarja za okvare, nastale zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ali naklepnega ravnanja kupca (ali tretjih oseb iz sfere kupca), mehanskih poškodbe in okvar v primeru višje sile ali naravnih nesreč ter za poškodbe, ki so nastale med transportom s strani dostavljavca.
 
Pritožbeni postopek
V primeru težav se obrnite na našo prodajno službo na tel.št.: , e-pošta:, ki bo vaše ustno ali pisno podano pritožbo reševala prednostno in v duhu dobrega poslovnega sodelovanja, na utemeljene zahtevke pa bomo odgovorili nemudoma oz. najkasneje v roku 8 dni od njihove seznanitve.
 
Reševanje sporov
V skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov je Goblin.si ponudnik, ki ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom. Hkrati na tem mestu objavlja elektronsko povezavo na platformo za SRPS – spletno reševanje potrošniških sporov.
 
Naši podatki
Dolgi naziv podjetja: Akus, trgovina in storitve d.o.o. 
Skrajšan naziv: Akus d.o.o. 
Sedež podjetja: OB RIBNIKU 24, 2000 MARIBOR 
Matična številka: 7227787000 
ID za DDV: SI81328605
TRR: SI56 6100 0001 6088 379
Banka: DELAVSKA HRANILNICA d.d., LJUBLJANA
Osnovni kapital: 7.500 EUR 
Pravnoorganizacijska oblika: Družba z omejeno odgovornostjo d.o.o. 
Vpis v sodni register: 3.2.2017,Okrožno sodišče v Mariboru
IBAN: SI56 6100 0001 6088 379
Swift: HDELSI22
Nazaj