Project Spark (Xbox One rabljeno)

DA
CenaZaloga
  • Kakšen je strošek dostave?
    Strošek dostave znaša 4€ za naročila z maso do pol kilograma in 6€ za naročila z maso nad pol kilograma.
    Strošek dostave je enoten za celotno Slovenijo. Vsi naši paketi so zavarovani.

    V primeru osebnega prevzema ni stroškov obdelave.
  • Kje je možen osebni prevzem?
    Osebni prevzem je možen na prevzemnih mestih Goblin.si:

    v Ljubljani, Šmartinska cesta 102 (Mercator Hipermarket)

    v Mariboru, Ob Ribniku 24 (v bližini Pohorske kavarne)


    Na prevzemnih mestih LJ in MB je urejeno brezplačno parkiranje.
     
  • Kako plačam?
    Pri osebnem prevzemu imate možnost plačila z gotovino, po predračunu ali s plačilnimi karticami (Maestro, Mastercard, Visa, Diners, American Express, Karanta) je možno na vseh prevzemnih mestih.

    Pri dostavi na dom imate možnost plačila z gotovino ob prevzemu, z bančnim nakazilom na naš račun ali s plačilno kartico.

    Plačilo na obroke je možno s plačilnimi karticami NLB MasterCard, NLB Visa, NLB Karanta, Diners, American Express in ostalimi, ki to omogočajo (prejmete SMS za izbiro obrokov).
  • Ali lahko izdelek dobim takoj?
    Lahko. Ker smo spletna trgovina, je potrebno oddati spletno naročilo. V kolikor je izdelek na zalogi v izbranem prevzemnem mestu, ga lahko še isti dan prevzamete.
    Prosimo, da zalogo pred tem preverite po telefonu ali počakate, da vas obvestimo, ko je vaše naročilo pripravljeno za prevzem.

    Če je izdelek na spletni strani označen, da je na zalogi, pomeni, da je na zalogi v vsaj eni poslovni enoti, ni pa nujno, da je v vseh.

Project Spark je ustvarjalna igra, kjer igralci uporabljajo Kinect in SmartGlass za ustvarjanje okolij napolnjenih z gorami, rekami, mesti ipd. Vodenje bo potekalo delno preko glasovnih ukazov, možno pa bo ustvarjati celo dogodke (npr. bitko med liki). Vse dizajne in kreacije bo možno tudi deliti z ostalimi igralci.

Igralec bo po lastni želji lahko začel v praznem okolju ali v že ustvarjenih stopnjah. Igralcu so vedno na voljo orodja za spreminjanje topografije, dodajanje živali/rastlin in možnost animiranja/programiranja objektov (npr. skali lahko določite, da poskakuje ob prisotnosti igralca). Topografija okolja se spreminja s potiskanjem in vleko zemlje ter kopanjem skozi različne površine. Igralec lahko vedno po želji spreminja vidni kot kamere. Vsak ustvarjen teren se bo tudi ustrezno odzval na spremembe - trava bo prekrila ravne površine, medtem ko bodo vertikalne površine postale izključno skalnate. Orodja za idelavo okolij so zelo preprosta, npr. svetu boste lahko dodali 1 cvetlico z uporabo majhnega čopiča, če pa ta čopič povečate, pa boste lahko naenkrat ustvarili celo polje teh cvetlic.

Bistvo igre je ustvarjanje in deljenje svetov s skupnostjo. Drugi igralci bodo lahko vstopili v vaš svet in ga duplicirali ter ustvarili spremembe po lastnih željah.